YAZI GÖNDERMEK İÇİN ANA SAYFADA "YAZI GÖNDER" BUTONUNU TIKLAMANANIZ YETERLİDİR...    







Yorumlar
AKADEMİK DÜNYADA HİTAP ŞEKLİ
FAZİLET AKSU
01/06/2009
Hamit Bey, size teşekkür ediyorum. Sanki önemsizmiş gibi görünse de neden bircok değerin bozulduğunu, birçok şeyin yanlış gittiğini çok iyi anlatan bir konuya değinmişsiniz. "Unvan yasağı" konulan ülkelerin de olduğunu, bu ülkelerde insanların birbirine -konumları ve yaşları ne olursa olsun-adıyla hitap ettiği halde birbirlerinin haklarına duydukları saygının tam olduğunu düşünürsek bizde hitaplarda unvanı artırdıkça gerçek saygının azalmasına şaşmamak gerek. Üniversite dışındaki ortamlarda bu şekildeki hitaplar bize komik gelirken ne yazık ki şimdi biz üniversitede de duyar olduk. Oysa ki Üniversite diğer ortamlara örnek olacaktı değil mi...

AKADEMİK DÜNYADA HİTAP ŞEKLİ
TUNCAY ÖZGÜNEN
01/06/2009
Sayın Serbest, Yağcılık bilindiği gibi bir ölçüde insan doğasında bulunan ve özellikle devlet niteliği kazanamamış güruhlarda öteden beri gözlenen bir nitelik. Bu temel niteliğe son dönemde yaptığımız ve yazınızda değindiğiniz katkı "kadrolu yağcılar" yetiştirmek oldu. saygılarımla tuncay

ALÜFTELER KATILAMAZ...!
BEKİR L. YILDIRIM
14/05/2009
Bu defa makus talihimizi kestirme yoldan değiştirmeyi ümit ettiğimiz Hadise hadiesi üzerine bir şeyler yazmaya hazırlanırken geçmişte aynı işlevi gören latifelerimiz üzerine bir araştırma yapayım dedim. Tabiatı ile işe Keriman Halis'ten başladım. Bu yazıdan sadece alıntı yapmak kesmez dedim. Tamamnını bolgumda uygun canlı bağlantı vererek (yani "etik" araklama) ile veya bir kısımını yayınlayıp kalanı iiçin buraya yönlendirerek yayınlamak istiyorum. (http://bekirlyildirim.wordpress.com). Bu gün olanları manalandırmak isteyenlerin okumasını tavsiye edeceğim ibretlik bir vesika. Kaleminize sağlık.

AŞK'A DAİR
HAKAN YURDAKUL
09/05/2009
Haklısınız gözümden kaçmış 1900'lü yılların başı olarak yazacaktım, ilginize teşekkür ederim

AŞK'A DAİR
ERCAN SARIHAN
09/05/2009
Yazı ve fotoğraf güzel de, anacak fotoğraf kıyafetlere bakılırsa 19.yy başlarında değil 20..yıl başlarında çekilmiş olmalı

Adana denilince...
TARIK ÇAMANLI
27/04/2009
Adana yı oldukça net tasvir eden,Dayımın kızına uzaklardan selamlar..

OLUMLU KAÇIKLIK
KEMAL ERDOGAN
04/04/2009
Abdullah sevgiler çok beğeldim dimağına sağlık

Bölgemiz Tarihine İlişkin Okunması Gereken Kitaplar hakk.
OĞUZ ÖZALP
24/03/2009
sevgili Emin hocam ... bu önermelerimdeki ortak karakter bölgemize dair olmalarıdır .. . selam ve sevgilerimle

Atatürk topluma
OĞUZ ÖZALP
24/03/2009
sn fatih özgür bu yazınızı bu gün tekrar gözden geçirirken yorum yapmış olan sn Erbay Metinin de yorumunu okudum yorum içindeki bir cümle beni çok etkiledi ve geçmişe götürdü ... çok acı bir anımı tazeledi ... diyorki sn metin , ergenekon davası kapsamında bir iş adamımızda bakımsızlıktan ve kanserden gözaltında öldü .... Yani rahmetli KUDDUSİ OKKIR"dan bahsediyor ... Kuddusiyi çocukluk yıllarımdan beri tanırdım ... ben ve o aslında ikimiz de Adanalıyız benim babam rahmetli Ahmet Özalp ile kuddusinin babası Rahmetli Cemal OKKIR bey Adana bölge pamuk arştırma entitüsü adındaki tarım bakanlığına bağlı bir kamu kuruluşunda 40 yıl çalışarak emekli oldular ikiside ziraat lisesi mezunu Dürüst fukara memurlardı ... ben orta okul öğrecisi iken Kuddusi lisede idi ve çok zeki çok iyi bir öğrenci idi . o yıllarda Bana matematik , fizik , kimya derslerimde hocalık etmiştir ..Adana Erkek lisesi mezunudur ... eski vilayet askerlik şubesi civarında otururlardı .sonra İstanbulda üniversiteye devam etmek için ve bir ağabeyi (mimar Atilla okkır) bir de kız kardeşi ( Feraşet okkır ) ile birlikte tüm aile çocukları üniversite çağına gelince Cemal amca adanadaki aileden kalan malı mülkü satıp istanbula yerleşti ve o da istanbulda kanserden vefat etti ... annesi ve kız kardeşi halen istanbulda hayatta.. yani Ergenekon finansörü denilen şahıs bir ortalama yurtsever Sapına kadar Türk yurttaşı bir insan dı ve ADANALININ ALLAHIYDI yazık ettiler kıydılar ...korkudan cenazesine bile kimsecikler gitmedi .... Halende en küçük bir açıklama takip soruşturma yok ... karanlıklara gömdüler garibimi ... Adananın evladı sahipsiz gitti . bu vesile ile .bilinsin istedim ... saygılarımla

ADANA İLÇE OLUR MU ACEP ?
OKTAY GÜRSOY
23/03/2009
Hakan Bey, çok özür dilerim. Masıl oldu bilemiyorum, "Sayın Hasan" diye başlamışım. Bir yerlerde hata var, belki çok hızlı yazarken oldu. Oktay Sayın Hakan Bey, Elinize kolunuza sağlık. Çok güzel yazmışsınız. Bugün gözlenenler geçmişte yapılmış olsa da yine 1950-60 arası mumla aranacak bir dönemmiş. Bakın TÜBİTAK'ın haline, bakın YÖK'ün haline, bakın işçi ve memurun haline, bakın yandaşların servetlerine, bakın Cumhuriyetin kazanımlarına yapılan hakaretlere! Dün akşam Siyaset Meydanı'da bir kısım genci gördüm ve 'Atatürk'ün yurdu emanet ettikleri bunlar mı ?' diye düşünmekten kendimi alamadım. utandım. Erosyon'un sadece toprak kaybı olmadığını ve 'Gençliğin' geleceğinden endişe duydum. Ali Kırca'da maalesef iki ilahiyatçıya karşı bir evrimi çok iti kavrayamamış bir Jeolog çıkarmakla birilerine hizmet etmiş üzüldüm. Ancak yine de ülkemizde Türkiye Cumhuriyeti'nin laik ve demokratik yapısı ve özgür ve bilimsel düşünenlerin çogunluğunun asla değiştirilemeyeceğine inancım sonsuzdur. Kimse bunu değiştirmeyi aklından bile geçirmemeli. Sessiz duran o çoğunluk gerektiğinde nasıl şahlanır bilinmeli. Sizi tekrar kutluyorum!

Su, ekmek, metro
CENGİZ YETİŞ
22/03/2009
Fatih bey, cok guzel konu basliklarina deginmissiniz. umarim benim 2.12.2008 tarihinde, bu sutunlarda yayinlanan "Rayli sistem - Adana Buyuk sehir Belediyesi" baslikli yazimi ve bu konu ile ilgili yorumlari okumussunuzdur. Rayli sistem-metro konusu ile acik oturumu yonetmek icin ben ve sorularim hazir. Bu konu ile ilgili Cukurova universitesinin projesindeki rakamlar kamunun bilgisine tarafimca sunulmustur. Tum orijinal belgeler tarafımda olup muhafaza edilmektedir. Acaba, Adana Buyuksehir Belediye baskanimiz ve yeni donem icin Buyuksehir Belediye baskan adayimiz sayin Aytac Durak ve yönetimi Adana Metrosu icin nereden, ne kadar destek aldiklarini ve nereye ne harcadiklarini belgeleri ile aciklayabilirlermi? Bu konu laf ile cozulmeyecek kadar onemlidir. bence su anda, bu konu bizim yaptigimiz gibi belgeleri ile aydinliga cikarilmadigi surece ilgililerinin degil buyuksehir, kucuksehire bile aday olmamalari gerekir. Her zaman, aydinlik/seffaf yonetimlere ihtiyacimiz oldugu dusuncesindeyim. Cengiz YETİŞ

ADANA İLÇE OLUR MU ACEP ?
OKTAY GÜRSOY
20/03/2009
Sayın Hasan, Elinize kolunuza sağlık. Çok güzel yazmışsın. Bugün gözlenenler geçmişte yapılmış olsada yine 1950-60 arası mumla aranacak bir dönemmiş. Bakın TÜBİTAK'ın haline, bakın YÖK'ün haline, bakın işçi ve memurun haline, bakın yandaşların servetlerine, bakın Cumhuriyetin kazanımlarına yapılan hakaretlere! Dün akşam Siyaset Meydanı'da bir kısım genci gördüm ve 'Atatürk'ün yurdu emanet ettikleri bunlar mı' diye düşünmekten kendimi alamadım. utandım. Erosyon'un sadece toprak kaybı olmadığını ve 'Gençliğin' geleceğinden endişe duydum. Ali Kırca'da maalesef iki ilahiyatçıya karşı bir Jeolog çıkarmakla birilerine hizmet etmiş üzüldüm. Ancak yine de ülkemizde Türkiye Cumhuriyeti'nin laik ve demokratik yapısı ve özgür ve bilimsel düşünenlerin çogunluğunun asla değiştirilemeyeceğine inancım sonsuzdur. Kimse bunu değiştirmeyi aklından bile geçirmemeli. Sessiz duran o çoğunluk gerektiğinde nasıl şahlanır bilinmeli. Sizi tekrar kutluyorum!

DENİZ KENARI İLİN, DENİZE HASRET İLÇESİ
VEDAT ZÖHRE
16/03/2009
Selam, Özcan Hocam söz konusu doktor için sevinelim mi, üzülelim mi? bilemedim. Bildiğim söz konusu doktor\'un hayatının biçime girdiği yer, o yer. Dağlar arası yeşillik herkese nasip olamayabilir. Biz güneyliyiz. Dağ ve yeşil her zaman cazip gelmiştir bize. Sevgiler...

ADANALI KİMDİR?
LEYLA SAĞLAMTİMUR
06/03/2009
Sevgili Hocam, "Adana’da veya Adana dışında yaşayan ama buraya gönül bağı olan herkes Adanalıdır." "Göçü tek başına bir problem olarak algılamak ve önlemeye çalışmak çözüm değildir. Hele göç ile gelen insanlara farklı gözle bakmak bölge insanının yararına sonuç doğuracak davranışlar olmaz" görüşünüze %100 katılıyorum. Ama ne yazık ki özellikle terör olaylarından sonra bizim zamanımızda olmayan bir "ötekileştirme" başlamıştır. Her iki taraf gençleri arasında bir bileylenme, ötekileştirme ve tahammülsüzlük hızla yayılmaktadır. Geç kalmadan Adana halkında "hoş görü" geliştirilmesi için bir an önce harakete geçilmelidir. Aksi takdirde Adana bir kırılma noktasına doğru hızla yaklaşmaktadır. Doğu Akdeniz Sivil Toplum Paltformu bu konuda da çalışmayı arzu etmektedir. Siz güçlü sürükleyeci STK'lar olarak küçük STK'lar ile iş birliği yaparsanız Adana'da bir çok işi başarabiliriz diye düşünüyorum. Geç kalmadan birlikte projeler yapalım ve harekete geçelim. İyi çalışmalar dileğiyle A. Leyla Sağlamtimur Koordinatör STGM Adana YDM

Keşke vatandaşlık dersini daha iyi çalışsaydım…
MUSTAFA ÇAKMAK
23/02/2009
Haklısınız Sn Hocam, Bizler politikaya soyunmayınca bu boslugu hak etmeyen birileri nasıl dolduruyor hep birlikte görüyoruz. Zaman içerisinde ayakların bas olduguna ülkemizde cok rastlıyoruz. Selam ve sevgilerimle...

“KEMALİZM’İN DEJENERASYONU” ÜZERİNE
EMİN GÜZEL
16/02/2009
Sayın Ezer, Sanıyorum, bizdeki temel sıkıntı, enerjimizin %95 ine yakınını geriye dönük olayların analizine harcamamız. Elbette, Cumhuriyet'in kurulduğu koşullarda ki ilericiliği, çağdaşlığı ve kurucuları tartışılamaz. Ancak geldiğimiz bu noktada çözüm için "Cumhuriyrtin ilk yıllarını" göstermenize katılmak, yazdığınız yazının iç dinamiğine ters düşmektedir. Bu nedenle yazınızın devamında geleceğe yönelik dünyanın özgün koşullarını da dikkate alan, bir önermenin olması gerekirdi. Bunu yazınızda göremedim. Cumhuriyetin kuruluşunda görev alanların her birinin hatıratları yayınlandığı için, ikinci elden yorum yapılması bile doğru değildir. Ama tartışılmasında yarar var ve bu tartışmanın geleceğe yönelik çözüm önerilerini beslemesi gerekir. Selamlarımla

DEĞİŞİM
ESRA BALAMİR
05/02/2009
Ben Sayın Başbakan tarafından başlatılan ve bu gün sosyal belediyecilik diye tanımlanan ve AKP iktidarı tarafından yoğun bir şekilde desteklenen bir konuya değinmek ieterim. Günümüzde halkın genel sosyo ekonomik koşullar göz önünde bulundurularak yaratılmış bu çarpık sosyal yapı aklınıza gelebilecek en harika projelerden daha fazla oy getirdiği için son derece popular bir hale gelmiştir. AKP hükümetinin desteklediği sosyal belediyecilik anlayışı ile bir yere gelinmeyeceğini bilen sayın politikacılarımız daha önceliki siyasi konjoktürde sıkça gördüğümüz gibi kısa yoldan ekonomik şartları kısıtlı halkdan oy toplamayı hedeflemektedirler. Yerelde kentin, genelde de halkın sosyo ekonomik vaziyetini iyileştiemek daha meşakkatli bi iş olduğundan dünden buğüne siyaset kolaya kaçmakta kaynaklarımız israh edilmektedir. Tüm bu gereklere ragmen Adana için proje üretebilecek, elini gerçekten taşın altına koyabilecekse yeni adaylar ne mutlu biz Adanalılara:)

ÇOCUKLUĞUMUN ADANA’SINI ÇOK ÖZLÜYORUM
MUZAFFER CANDANER
04/02/2009
Kalemine sağlık üstat.

Açıklıyorum Ben de Ergenekoncuyum!
OĞUZ HAN ÖZTÜRK
27/01/2009
valla abi ben lise 2 okuyorum hem eğitimden hemde hükümetten şikayetçiyim.Devlet kurnaz, vatandaş saf!Ergenekon dediler, teğet dediler krizi unutturdular. Daha ben neyleyim balı peteği. ülkeyi harcadılar be. Tak etti. kim doğruyu söylese susturdular. benle iletişim kurmak isteyen arkadaşlar işte facebook adresim: oguzhan öztürk herkese saygılarımı sunarım!...

Ah bir Tramvayımız olsa idi, ne de yakışırdı Anadolu'muza
CENGİZ YETİŞ
25/01/2009
Sayın Gürkan DOĞRU'ya 2.12.2008 tarihinde bu sütunlarda yayınlanan "Adana Raylı Sistem ve Büyükşehir Belediyesi" başlıklı yazımı dikkatli okuyup nitelikli yorumları nedeni ile teşekkürlerimi bildiriyorum. Sonradan olma 30 yıllık Adana'lı vede pek çok konuda Adana'nın problemlerine sahip çıkan Adana'lı olarak Adana Büyükşehir Belediye Başkanının acilen değişmesi gerektiği inancındayım. Sayin Aytaç DURAK Adana için güzel işler de yapmiştir. Ancak tüm görevleri boyunca, bence hiçbir zaman şeffaf olamamıştır. Hiç bir konu başlığını Adana halkı ile paylaşamamıştır. Adana Büyükşehir belediyesini, içindeki küçük belediyeleri, hatta başkanı olduğu Büyükşehir Belediyeleri Birliği içerisindeki bir takım belediyeleri aile şirketlerini yönetiyormuş gibi yönetmişlerdir. Her zaman Adana Büyükşehir Belediyesinden çok sayın Aytaç Durak'ın ismi öne çıkmıştır. Adananın büyükşehir Belediye başkanı olarak yeni yüzler görmeye ihtiyacı olduğu düşüncesindeyim. Meslekli insanların bu tür görevleri ömür boyu yapmamaları düşüncesindeyim. Örneğin cumhurbaşkanı 1 dönem, rektör 2 dönem atanırken 1 kişinin bu kadar uzun süre belediye başkanlığı yapması da bana göre çok doğru değildir. Yaklaşan yerel seçimler nedeni ile Adana'nın Büyükşehir belediye başkanı olarak yeni yüzlere ihtiyacı vardır. Mevcut isimlerden veya Sayin Yimaz Büyükerşen örneğinde olduğu gibi, bağımsız da olsa bir ismin Adana'ya değişik açılardan bakarak, çok başarılı işler yapabileceği düşüncesindeyim. Maalesef oy kullanan vatandaşlar olarak bizler her zaman piyon durumunda kalmaktayız. Örneğin gelen mahalli idareler seçimleri ile ilgili olarak bizler parti başkanlarının önümüze sürdükleri adaylara oy vermek zorunda bırakılmaktayız. Hiçbir parti bu sistemde ikinci bir aday gösterememektedir. Bu şartlar altında bağımsız adaylar çok nadir çıkabilmektedir. Bana göre seçim sistemlerinin kökten değiştirilmesinin zamanı çoktan gelmiştir. Örneğin 2 turlu seçim kaçınılmazdır, çok şeyi kendiliğinden çözebilecektir. Böyle bir konu başlığı acaba kimin menfaatinedir? Kesinlikle seçenlerin!!! Yönetenler bakalım nekadar daha kaçacaklardır. Şeffaf ortamlarda, Adana'ya en güzel kalıcı işleri yapabilecek, nitelikli, bir dönemden fazla görev yapmayacak, bütün yapabileceklerini 1 dönemlik dört yıl içerisinde tamamlayabilecek yapıcı bir adayın Adana'ya büyükşehir belediye başkanı olmasını, ve Çukurova Üniversitesi - Balcalı bağlantısı ile birlikte Adana Metrosunun önümüzdeki 4 yıllık dönemde bitirlerek hizmete girmesini diliyorum. Saygılarımla. Cengiz YETİŞ

Açıklıyorum Ben de Ergenekoncuyum!
TAMER SARIKAYA
10/01/2009
Ben de Ergenekon'cuyum

ADAY ADAYLARINA AÇIK MEKTUP
EMEL YİLDİRİM
30/12/2008
Lutfen yanlis anlamayin ama ben Kent Konseyinin calismalari hakkinda bir kac sey soylemek isterim. Bunun sehrimizin aday adaylarina iletilmek istenen mesaj ile bir ilgisi bulunmamakla birlikte kendimize biz oz elestri olarak alalim isterim. Kent konseyi dedigimiz bunyenin kendiliginden olusmadigini bunlarin yasal yaptirimlar sonucu yerel yonetimlerin icerisinde ozerk yapilar olarak olustugunu biliyoruz peki bu guzel yapilanmanin hazirlamis oldugu Surdurelibilir Eylem Plani kimler tarafindan ve nasil hazirlanmistir? Daha da onemlisi sehir halkindan kac kisis yapimina katkida bulunmus kac kisi eline bir kere alip okumustur inanin merak ediyorum. Guzel cilt ve baskisi ile ince ince hazirlanmis bu eserin kac kisi tarafindan sahiplenildigi onemli kanimca. Eger biz sehir halki olarak bunlari icimize sindirebilirsek aday adaylarinin bunlari uygulamak disinda bir sansi olmayacagina inaniyorum. Saygilar

GÜRÜLTÜ KİRLİLİĞİ
KADİR VAN
30/12/2008
aynen katiliyorum olzellikle piril nadirler hanfendiye ama her seyden once egitim sart

ADANA RAYLI SİSTEM VE BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
İBRAHİM GENÇ
08/12/2008
Sayın Yetiş'in ayrıntılı olarak açıkladığı bu proje ile, Çukurova Üniversitesi kentle ulaşımını raylı toplu taşıma sistemiyle sağlayacak ilk yerleşke üniversitesi olacaktı.Yazıda belirtildiği gibi,aşamalarını yakından bildiğim söz konusu bu örnek girişim, Belediye Başkanlığı'nın son anda desteğini çekmesi nedeniyle gerçekleştirilemedi. Bu projenin bütün aşamalarında büyük emeği geçen Sayın Yetiş'in, Çukurova Üniversitesi gelişme tarihine not düşme niteliğindeki makalesinden, 23 yıl önceki heyacanını koruduğu anlaşılmaktadır.Bu makale ile kamuyu bilgilendiren Sayın Yetiş'i içtenlikle kutluyorum.

Bu Gidiş Nereye Doğrudur?
ALİ AKURGAL
07/12/2008
Günümüz ekonomisi tüketim üzerine kurulu. Tüketilecek ki, üretilebilsin. Tüketmiyorsanız, üretemiyorsunuz, tüketeceğiniz malları alacağınız parayı kazanacak bir işiniz olmuyor. Küresel kriz, işte tam budur. Birileri, nasılsa öderim diye yaptıkları borcun altından kalkamayacaklarını görmüş ve frene basmışlardır. Olay zincirleme yayılmış ve bankalar batmıştır. Türkiye o sizin değindiğiniz 25 yaş altı nüfusunun kalabalıklığı nedeniyle tam bir tüketim toplumudur. Yabancının gözü de işte bu nedenle üzerimizdedir. Bizim GSMH'mız yükselsin ki, bizim 25 yaş altı insanlarımız, onların ürettiği pahalı oyuncakları satın alsınlar. Eğer o kitlenin frene basmasına neden olmazsak, gerçekten krizi teğet atlatmamız mümkündür. Ama bu olmayacak. Çünkü o kitle ekonomik gücünü babasından geçinerek elde etmekte, babası ise işten çıkartılmış bulunmakta. Yapılması gereken, o çocuklara yan taraftaki cikletçide 6 saat çalışıp oradan kazandığı ile internet kafede vakit geçirme alışkanlığını kazandırmaktır. Böylece onları sırf tüketici olarak değil, ufaktan da olsa (hizmet) üretici(si) olarak ekonomiye sokarsınız. Not: Ben ekonomist değilim, mühendisim.



Toplam: 1040 sonuç, 926-950 gösteriliyor
«Önceki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »Sonraki


  • HADİ LAN! SANA MI SORUCAM...
    30/09/2017
    Sağlık Bakanı açık oy kullandı Uyarılara sert tepki gösterdi KÜFÜR ETTİ...Anayasa >>

  • BUNU KİM KONUŞTURUYOR?
    17/07/2017
    SUÇ ÖRGÜTÜ LİDERİ OLDUĞU AÇIKÇA BİLİNEN, GAZETE HABERİNDE DAHİ ÖYLE BİLDİRİLEN BUNA KİM,>>

  • CHP'Lİ VEKİL HAKKINDA 'LAİKLİK BİLDİRİSİ' DAĞITTIĞI GEREKÇESİYLE FEZLEKE
    05/07/2017
    CHP Mersin Milletvekili Aytuğ Atıcı hakkında, geçen yıl dağıttığı "Laikliği Kazanacağız">>

  • YALLAH ARABİSTAN'A
    01/07/2017
    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/ahmet-hakan/ulkedeki-adaletsizligin-nedenini-acikliyor>>

  • AKP Yöneticisinden Kılıçdaroğlu'na Tekbirli Ölüm Tehdidi
    22.06.2017
    İzmir Karabağlar Belediyesi AKP'li meclis üyesi Emrullah Kavuz, bir video yayınlayarak,>>

  • UYUŞTURUCU SATICISI DİYE HEMEN DAMGALADILAR...
    23/06/2017
    Uyuşturucu satıcısı olduğu iddiasıyla gözaltına alınan 'Enayi' dövmeli adam konuştu. >>

  • ADANA EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ, ŞEHRİN SOKAKLARINDAKİ AKSİYONU EKRANLARA TAŞIYOR: ''MOBESE 01'' YAKINDA NETFLİX'DE...
    19/06/2017
    Aksiyon ve macera dolu sokaklarıyla ünlü Adana'da Emniyet Müdürlüğü önemli bir projeye>>

  • DİYANETTEN "Haram yolla elde edilen kazançla yapılan hac geçerli midir" SORUSUNA ŞAŞIRTAN CEVAP
    02 Haziran 2017 Cuma
    Aşağıda ayrıntılarını okuyacağınız haber benim açımdan çok aydınlatıcı oldu. Diyanet>>

  • ÇAY ÜRETCİSİ KENDİ ÇAYLAĞINDA İŞÇİ HALİNE GELDİ
    14/05/2017
    TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNDE      AFYONU YASAKLATTILAR >>

Devam >>